24 Aralık 2012 Pazartesi

Uzun kırmızı parmaksız eldiven

Bu eldiveni küçük kardeşim istediği için ördüm. Alında benim için iyi de oldu çünkü ilk defa beş şişle eldiven örmüş oldum ve acemiliğimi attım.
Önce yapabilir miyim diye düşündüm çünkü beş şişle değil eldiven örmek ikiden fazla şişi aynı anda elime almamıştım bile ve çözmek için çok uğraştım doğrusu, videolar ve sayfalar taradım günlerce. Türkçe sayfalar yabancılarınki kadar detaylı anlatmıyor. Aslında anneannem olacaktı yanımda bu kadar uğraşmazdım ya neyse Allah ailemizden eksik etmesin.


Bilen bir gözün (ve bu ilk olduğu için bilmeyenlerin de) görebileceği parmaklarındaki ilmek dengesizlikleri var. Baş parmak sonradan örüldüğü için aynı sıkılığı tutturmak başta zor oldu ancak sonra ördüklerimde bunu giderdiğimi düşünüyorum.

Bence bu da güzel oldu :)

Nur 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder