3 Mart 2013 Pazar

Toprak Tonlarında Boyunluk

İnternette gördüğüm farklı boyunluk modellerinden birini örmeyi çoktan beridir planlıyordum. Bu aralar yabancı bloglarda çok sık rastladığım dalgalı örme modelini de çok beğeniyorum. Genellikle battaniye işliyorlar bu modelden ama benim o kadar sabrım yok, en azından şimdilik. Ben de bu modeli boyunluğa uygulamaya karar verdim. Elimde bir yumaktan eksik bir ipim vardı deneme amaçlı kullandım.



Boynumdaki halinin fotoğrafını çekemedim. Aslında boyna dolanması konusunda pek istediğim gibi olmadı. Tek parça ördüm, uçları açık olsaydı belki boyna dolamak daha rahat olabilirdi hatta beğenmezsem battaniyeye çevirmek daha kolay olurdu. Neyse...
Şimdi elimde yine ebruli olan başka bir ip var. Onu örmek için model arayışındayım. 

Bu modeli örmek için buradan aldığım bu şemayı kullanabilirsiniz.




Nur 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder