6 Mart 2013 Çarşamba

Spiral Bere

Bugünlerde yaptığım ikinci bere bu. İlkini ebruli iple tığ ile ördüm ve kardeşim hemen kaptı :) Bu yüzden fotoğrafını bile çekemeden bere gitti. Ben de bu bereyi paylaşmak istedim sizlerle.


Bu üstten görünüşü, çok şükür güneş kendini göstermişken hemen fotoğrafını çektim parlamış biraz. Güneş var ama hava sıcak sanmayın buzzz gibi....

Bu da yandan görünüşü, aslında bereden çok bir sepete benzedi. Aklımda jelatin kola ile kolalayıp içine bir şeyler koyabileceğim bir örgü sepete dönüştürmek de var. Bunu yaparsam buarda sizinle paylaşırım zaten :)
Herkese sevgiler...


Nur 1

2 yorum:

  1. Eldiven olsun bere olsun atkı olsun çok seviyorum ama takma işine gelince takamıyorum böylede bir huyum var buz gibi havada donmayı daha çok seviyorum..Dediğin gibi her ne kadar güneş kendisini göstersede hala üşüyoruz..Berede çok güzel olmuş ellerine sağlık ama örgü sepeti fikriylede çok daha güzel olacağını düşünüyorum canım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bere ve eldiven kullanmayı çok seviyorum ben özellikle eldiven :)Spiral bereyi de örgü sepeti olarak kullanacağım galiba...

      Sil